حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی
سرخط خبرها

دستور استاندار خراسان رضوی برای اعطای زمین، پروانه و تسهیلات به خبرنگاران فاقد مسکن

  • کد خبر: ۱۷۸۳۲۴
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
  • ۱
دستور استاندار خراسان رضوی برای اعطای زمین، پروانه و تسهیلات به خبرنگاران فاقد مسکن
استاندار خراسان رضوی گفت: همه خبرنگاران خراسان رضوی را بلافاصله در اکثر شهرستان‌ها زمین و تسهیلات و پروانه رایگان نیز در اختیارشان قرار دهیم و شروع به ساخت کنید. 

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم رسانه و روز خبرنگار در مشهد با تاکید بر اینکه فرم جیم همه کسانی که متقاضی مسکن در نهضت ملی هستند حتما باید سبز باشد، گفت: از فردا هرکسی به اداره راه و شهرسازی مراجعه کرد اقدامات را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ارتباط با مشهد آنچه تاکنون آماده است در گلبهار برنامه ریزی شده است. ۵۰ هزار واحد مسکن در این منطقه در نظر گرفته شده است.  آمادگی داریم به شرط پیگیری، این واحد‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. برای تحقق این موارد هم ساز و کار و هم پیگیری لازم است.

وی اظهارداشت: بنابراین طی دو هفته آقای حسین زاده در ارشاد خراسان رضوی، لیست خبرنگاران متقاضی را جمع آوری کنند. در گلبهار زمینی برای ساخت پنج واحد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. عملیات ساخت با خود شما و تسهیلات و سایر اقدامات با راه و شهرسازی خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: کمک می‌کنیم خبرنگاران در اولویت قرار بگیرند و هیچ مشکلی در تامین مسکن خبرنگاران نخواهیم داشت، اما پیگیری از طرف شما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با سایر موضوعات به صورت عام مشکلی نداریم، گفت: مدیرکل ارشاد، موضوعات حمایتی و تعاملات و بیمه را نیز پیگیری خواهند کرد. برخی پیشنهادات جمعی و ساختاری است.

نظری تاکید کرد: آمادگی داریم با استفاده از پیشنهادات جمعی مطالب مورد نظر شما محقق شود. با رویکردی که روابط عمومی استانداری دارد نقطه هماهنگی و حمایتی اثرات خوبی در آینده خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: کار شما به عنوان اصحاب رسانه امربه معروف و نهی از منکر است و این کار باید به درستی انجام شود، اگر درست انجام نشود اعتماد ضعیف می‌شود. این اعتماد نباید دچار خدشه شود. با این شرط مشترک همه استقبال می‌کنیم و حرف و قلم شما از نگاه خیر است. نباید به نحوی مطالب منتشر شود که جرات تصمیم گیری از مدیران سلب شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: نظارت قوی و پررنگ باید باشد، اما نوع برخورد باید جوری باشد که مدیر در تصمیم گیری دچار مشکل و تزلزل نشود. در شرایط سخت باید تصمیمات سخت گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرمایه اعتماد باشد، ما هم‌افزایی خواهیم داشت و در تحقق هدف عالی ما و شما بایکدیگر حرکت می‌کنیم.

نظری تصریح کرد: ما به عنوان استانداری در شرایط تحقیق و تفحص هستیم، اما با قدرت ادامه می‌دهیم و تصمیم گیری می‌کنیم. سعی می‌کنیم تحت تاثیر این فضا‌ها قرار نگیریم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه محور و رسالت محور هستیم. سعی کنیم مواجهه با مدیران از جنبه‌های مختلف به نحوی باشد که تصمیم گیری دچار چالش نشود. مخاطب مشترک ما و شما مردم هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما برای مردم کار‌ می‌کنیم و شما نیز مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارید. خیلی مهم است این چسبندگی و اتحاد در عمل شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف رسانه‌ها هشدار درباره مسائل مغفول مانده است. اگر مشکل و مسئله‌ای پیش می‌آید رسانه باید تذکر دهد. آمادگی داریم با اتحاد و اتفاقی که برای اهداف عالیه داریم این مسیر را ادامه دهیم.

برای هویت مشهد غیرت داشته باشیم

حسین‌زاده، مدیر کل ارشاد خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: بعضی از ما مدیران اشکالی داریم که آن نشناختن رسانه‌است. باید از ظرفیت رسانه استفاده کرد و ضعف جدی ما این است که مدیران ما رسانه‌ها را نمی‌شناسند.

وی‌گفت: با کمک نخبگان رسانه‌ای دوره‌های رشد و تعالی برای مدیران استانی برگزار کنیم تا بتوانند ارتقا پیدا کند. همچنین رسانه‌ها در انتخابات پیش رو می‌توانند نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشند. باید تاب شنیدن انتقادات در مدیران رسانه‌ای بالا ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: رسانه‌های شناسنامه دار ما در استان در بزنگاه‌های مختلف پای انقلاب ایستاده‌اند. اگر با رسانه‌هایی که متعهد نبودند روبرو می‌شدیم قطعا ضربه می‌خوردیم.

وی اظهار داشت: اعتماد بین مدیران رسانه و مدیران استان دو طرفه است باید این اعتماد برقرار شود. بهترین مشاور برای تصمیم‌گیری‌هایی که بار رسانه دارند خود خبرنگاران و مدیران رسانه هستند.

حسین‌زاده با بیان اینکه برای هویت مشهد غیرت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بازنمایی رسانه‌ای مشهد و استان در رسانه‌ها وضعیت خوبی ندارد، تعصب ما به شهر و استان‌مان کم است. همه باید نصبت به شهر عرق‌و تعصب داشته باشیم و دشمن به دنبال تمرکز روی مشکلات شهر مشهد است.

وی‌تاکید کرد: همچنین کمیته اجرایی برای پیگیری موارد اجرایی که استاندار خراسان رضوی ویژه خبرنگاران مطرح کرده‌اند، تشکیل خواهد شد.

در تلاش هستیم که مشهد در جایگاه اصلی خودش بدرخشد

ناصر نعمتی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: ارزش‌های خبری رسانه‌ها با ارزش‌های خبری‌ مدیران روابط عمومی متفاوت است. این مسئله‌ای است که سوتفاهم ایجاد می‌کند؛ لذا همه‌تلاشم را می‌کنم این دیدگاه‌ها بهم نزدیک و‌ مفاهمه‌ای شکل بگیرد.

وی گفت: این دیدگاه‌ها و ارتباط به دلیل این است که دیروز کنار هم نشسته‌ایم، اما دوستانی که کنار خبرنگاران نبوده‌اند باید بیشتر برای ایجاد مفاهمه تلاش کنند.

وی گفت: مشهد یک شهربین‌المللی است، اما هنوز به خوبی این مسئله را بیان نکرده ایم و در تلاش هستیم که مشهد در جایگاه اصلی خودش بدرخشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
0
شما بفکر کارگران زحمتکش شهرداری باش این بیچارها دارن زحمت میکشن بعد به خبرکشها که اکثر شأن تجزیه طلب هستن خانه بدین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->